Οι αρχές της βιωσιμότητας παίζουν σημαντικό ρόλο στην απόφαση του καταναλωτή σχετικά με το αν θα αγοράσει ένα προιόν ή όχι. Τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί ραγδαία οι καταναλωτές που ακολουθούν τις βιώσιμες αρχές.
Οι τρεις πρώτες ενέργειες που κάνουν οι καταναλωτές που ενδιαφέρονται για την προστασία του περιβάλλοντος και της φύσης είναι:
1.ανακυκλώνουν περισσότερο (78%)
2.χρησιμοποιούν λιγότερο πλαστικό μίας χρήσης (61%) και
3.τρώνε λιγότερο κρέας και γαλακτοκομικά (32%).
Τα παραπάνω είναι εξαιρετικά χρήσιμα για όσους δραστηριοποιούνται στον τουρισμό και στην εστίαση. Αν οι επιχειρηματίες προσαρμοστούν γρήγορα και σωστά σε όσα ζητούν οι καταναλωτές, σημαίνει ότι θα γίνουν πιο δημοφιλείς και ότι θα αυξήσουν μελλοντικά τους πελάτες και τα κέρδη τους.
Σχεδιάστε σήμερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσελκύσετε τους sustainable travellers! Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism