Μια από τις αδιαμφισβήτητες συνέπειες του Covid19 σε παγκόσμια κλίμακα, είναι σίγουρα η ώθηση των ανθρώπων να βιώνουν όσες περισσότερες εμπειρίες μπορούν σε υπαίθριους χώρους. Αυτό δεν είναι τυχαίο, μια που όλοι σχεδόν συμφωνούν ότι στους υπαίθριους χώρους είναι (και νιώθουν) πιο ασφαλής σε σχέση με τη μετάδοση του ιού
Πολλές ταξιδιωτικές εμπειρίες αλλά και εμπειρίες γαστρονομίας αλλάζουν πρόσωπο και οι επιχειρηματίες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν όσο το δυνατόν περισσότερο τους εξωτερικούς χώρους για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και να ευχαριστήσουν τους πελάτες τους
Ο κόσμος μας έχει αλλάξει πολύ εξαιτίας του Covid19. Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έχουν συντελεστεί είναι ο διαφορετικός τρόπος με τον οποίο πλέον χαλαρώνουν οι άνθρωποι όταν κάνουν διακοπές αλλά και όταν τρώνε. Ο νέος τρόπος χαλάρωσης ακολουθεί πλέον τις βιώσιμες πρακτικές, ωθεί τους ανθρώπους στους εξωτερικούς χώρους, τους φέρνει πιο κοντά στη φύση και τους κάνει περισσότερο υπεύθυνους.
Σχεδιάστε σήμερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσελκύσετε τους sustainable travellers! Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από Dean Moriarty από το Pixabay