Top

Tourism

  • Home

  • Our Team

  • Projects

    • Food Tourism: A Piece Of Cake?
    • First Forum for Greek Food Tourism
    • Second Forum for Greek Food Tourism
    • Third Forum for Greek Food Tourism
    • Fourth Forum for Greek Food Tourism
    • Covid 19 & Tourism
  • Test The Taste

    • Test The Taste Thessaloniki 2018
    • Test the Taste Thessaloniki 2019
  • Food and Beverage Tourism - Greek Pages

  • Sustainable Tourism - Greek Pages

  • Contact

  • More

    Use tab to navigate through the menu items.
    Για να δείτε πώς λειτουργεί, μεταβείτε στη ζωντανή τοποθεσία σας.
    • Όλες οι αναρτήσεις
    • Κατηγορίες
    • Οι αναρτήσεις μου
    Top Tourism
    18 Ιουλ 2021

    Life Cycle Thinking: Τι είναι?

    σε Βιώσιμος Τουρισμός

    Το Life Cycle Thinking (LCT) εξετάζει ολιστικά την παραδοσιακή εστίαση στις εγκαταστάσεις παραγωγής και στις διαδικασίες παραγωγής για να συμπεριλάβει περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις ενός προϊόντος σε ολόκληρη τη διαρκεια του κύκλου ζωής του.

    Το LCA επιτρέπει την ποσοτική εκτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Η LCA εξετάζει ολόκληρο τον κύκλο ζωής ενός προϊόντος από την εξαγωγή πρώτων υλών έως την τελική διάθεση του προϊόντος

    Τα κύρια στάδια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος είναι:

    Συλλογή προϊόντος από τη φύση

    Εργασίες επεξεργασίας, μεταποίησης κλπ

    Συσκευασία προϊόντος

    Μεταφοράς προϊόντος

    Χρήση προϊόντος

    Απόβλητα προϊόντος

    Σε καθένα από αυτά τα στάδια, υπάρχουν ροές, απώλειες αξίας και πιθανά κέρδη, αλλά και περιβαλλοντικές επιπτώσεις που πρέπει να γίνουν από όλους μας κατανοητές. Εφαρμόζοντας το Life Cycle Thinking, όχι μόνο μειώνουμε τη διαδρομή του προϊόντος από τη φύση ως το πιάτο μας, αλλά βελτιώνουμε τα κέρδη μας και μειώνουμε στο ελάχιστο τις αρνητικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις!

    Σχεδιάστε σήμερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσελκύσετε τους sustainable travellers! Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com


    Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!


    Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.

    ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism

    Φωτογραφία από Markus Distelrath από το Pixabay

    0 Σχόλια
    0
    Σχόλια

    Κοινοποιήστε τις σκέψεις σαςΕγγραφείτε για να αφήσετε ένα σχόλιο.

    0 Σχόλια

    © 2015 by Taksidi 2 Greece Group

    • Wix Facebook page
    • Twitter Classic
    • Google Classic

    Follow Us

    Thanks for submitting!