Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες που έχουν γίνει σε πολλές χώρες, αναφέρεται ότι σχεδόν το 50% των προϊόντων σαλάτας που αγοράστηκαν πετιούνται, ενώ το 25% των φρούτων και λαχανικών που αγοράστηκαν έχει ήδη αφαιρεθεί (κοπεί) πριν σερβιριστεί, όχι μόνο στους χώρους εστίασης, αλλά και στα νοικοκυριά.
Είναι παρατηρημένο ότι ένα μεγάλο μέρος των προϊόντων σαλάτας κόβεται κατά τη διάρκεια του καθαρισμού τους, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με πολλά φρούτα και λαχανικά
Η σύγχρονη τάση που αρχίζει να εμφανίζεται, με στόχο να αποτραπεί όσο το δυνατόν περισσότερο το food waste, είναι να κρατάμε και να χρησιμοποιούμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο τμήμα από τα προϊόντα σαλάτας, τα φρούτα και τα λαχανικά. Πολλοί σεφ από όλο τον κόσμο εργάζονται πάνω σε αυτό με πολύ καλά αποτελέσματα. Υποστηρίζουν ότι οι ρίζες, οι μίσχοι, οι μίσχοι, τα φύλλα και οι σπόροι έχουν διαφορετικά προφίλ γεύσης και υφές και μπορούν πραγματικά να προσθέσουν κάτι ξεχωριστό σε ένα πιάτο. Μήπως ήρθε η ώρα να πειραματιστείτε κι εσείς?
Αν είστε επιχειρηματίας του τουρισμού και της εστίασης και θέλετε να μάθετε πως μπορείτε να απευθυνθείτε στην ειδική αυτή ομάδα ταξιδιωτών, ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων με τη δική μας βοήθεια: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από Clker-Free-Vector-Images από το Pixabay