Το να πιστεύει ο επιχειρηματίας του τουρισμού στην αναγκαιότητά της εφαρμογής βιώσιμων πρακτικών, είναι πολύ σημαντικό. Για να προχωρήσει όμως με σημαντικά βήματα μπροστά, το ίδιο σημαντικό είναι να καλλιεργήσει την ίδια πίστη στο προσωπικό του.
Απαραίτητο επίσης είναι να εκπαιδεύσει κατάλληλα το προσωπικό του πάνω τις βιώσιμες πρακτικές που έχει αποφασίσει να εφαρμόσει.
Για παράδειγμα θα πρέπει όλοι να γνωρίζουν ότι θα εφαρμοστούν κάποιες απλές μέθοδοι για την εξοικονόμηση νερού, η ηλεκτρικού ρεύματος η ανακύκλωσης σκουπιδιών.
Τις πρακτικές αυτές θα πρέπει να τις εφαρμόζει και το ίδιο το προσωπικό (πχ στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου)
Επίσης, το προσωπικό θα πρέπει να επικοινωνεί αυτές τις πρακτικές και να εξηγεί το πως και γιατί εφαρμόζονται, και στους πελάτες της επιχείρησης
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από Steve Watts από το Pixabay