Top

Tourism

  • Home

  • Our Team

  • Projects

    • Food Tourism: A Piece Of Cake?
    • First Forum for Greek Food Tourism
    • Second Forum for Greek Food Tourism
    • Third Forum for Greek Food Tourism
    • Fourth Forum for Greek Food Tourism
    • Covid 19 & Tourism
  • Test The Taste

    • Test The Taste Thessaloniki 2018
    • Test the Taste Thessaloniki 2019
  • Food and Beverage Tourism - Greek Pages

  • Sustainable Tourism - Greek Pages

  • Contact

  • More

    Use tab to navigate through the menu items.
    Για να δείτε πώς λειτουργεί, μεταβείτε στη ζωντανή τοποθεσία σας.
    • Όλες οι αναρτήσεις
    • Κατηγορίες
    • Οι αναρτήσεις μου
    Top Tourism
    18 Ιαν 2021
    Έγινε επεξεργασία: 30 Ιαν 2021

    Facebook, LinkedIn ή Instagram για περισσότερες πωλήσεις?

    σε Βιώσιμος Τουρισμός

    Σε σχετική έρευνα που πραγματοποιήσαμε σε μεγάλο αριθμό τουριστικών γραφείων αλλά και travel influencers από το εξωτερικό, με θέμα το ποια πλατφόρμα θεωρούν κατάλληλη για επιχειρήσεις τουρισμού και εστίασης με στόχο την αύξηση των πωλήσεων τους αναμεσά στο Facebook, στο LinkedIn και στο Instagram, λάβαμε τις παρακάτω απαντήσεις:

    Το 60% όσων ψήφισαν θεωρούν ως την πιο κατάλληλη πλατφόρμα το LinkedIn

    To 31% όσων ψήφισαν θεωρούν ως την πιο κατάλληλη πλατφόρμα το Facebook

    To 9% όσων ψήφισαν θεωρούν ως την πιο κατάλληλη πλατφόρμα το Instagram

    Να σημειωθεί ότι στη σχετική έρευνα συμμετείχε πολύ μεγάλος αριθμός επαγγελματιών από το εξωτερικό, σχεδόν ο διπλάσιος από όσους απαντούν στην εβδομαδιαία έρευνα που διοργανώνει τους τελευταίους μήνες η εταιρία μας. Αυτό σημαίνει ότι οι εκπρόσωποι των τουριστικών γραφείων αλλά και οι travel influencersαπό το εξωτερικό έχουν ξεκάθαρη άποψη για την επαγγελματική χρησιμότητα του κάθε κοινωνικού δικτύου ξεχωριστά

    Και ενώ σε Ελλάδα και Κύπρο οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους το Facebook και το Instagram , βλέπουμε ότι πλέον στο εξωτερικό το LinkedIn καθίσταται πλέον ολοένα και περισσότερο η πιο δημοφιλής πλατφόρμα στην οποία μπορεί κάποιος επιχειρηματίας του τουρισμού ή της εστίασης να επικοινωνήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του με σκοπό την αύξηση των κερδών του.

    Σχεδιάστε σήμερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσελκύσετε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες μέσω των social media!


    Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com

    Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!


    Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.


    ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism

    Φωτογραφία από Thanks for your Like • donations welcome από το Pixabay

    0 Σχόλια
    0
    Σχόλια

    Κοινοποιήστε τις σκέψεις σαςΕγγραφείτε για να αφήσετε ένα σχόλιο.

    0 Σχόλια

    © 2015 by Taksidi 2 Greece Group

    • Wix Facebook page
    • Twitter Classic
    • Google Classic

    Follow Us

    Thanks for submitting!