Με τον όρο Micro Εxperiences εννοούμε τις μικρές εκείνες στιγμές που μέσω της αλληλεπίδρασης μας δημιουργούν ένα είδος εμπειρίας που συνδέεται άμεσα με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Για παράδειγμα, ο ήχος που ακούγεται όταν ανοίγουμε κάθε πρωί τον υπολογιστή μας είναι μια Micro Εxperience. Αν ο ήχος αυτός δεν μας αρέσει, πιθανόν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, να οδηγηθούμε, χωρίς κι οι ίδιοι να συνειδητοποιούμε το γιατί, στην αγορά μιας άλλης μάρκας υπολογιστή
Κάθε επιχείρηση δημιουργεί στο κοινό της τις δικές της Micro Εxperiences. Αν το περιεχόμενο αυτών των στιγμιαίων εμπειριών είναι θετικό, αυτό αντανακλάται στο όνομα της επιχείρησης, στην εμπορική της φήμη και τελικά στην προσέλκυση η όχι νέων πελατών
Κάθε επιχείρηση δημιουργεί Micro Εxperiences μέσω πολλών καναλιών, μέσω των emails που στέλνει, των αναρτήσεων της στα social media, του λογότυπου που χρησιμοποιεί κλπ.
Για να δημιουργήσουμε θετικές μικρό εμπειρίες για τους πελάτες μας, θα πρέπει να εφαρμόσουμε ένα σαφές και καλά δομημένο πλάνο, που θα προβλέπει τη θετική τους αντίδραση σε κάθε αλληλεπίδραση που έχουμε μαζί τους
Η προβολή βιώσιμων πρακτικών που εφαρμόζουμε μέσω των Micro Εxperiences που δημιουργούμε, είναι ένας δομημένος και εγγυημένος τρόπος να προκαλούμε θετικές αντιδράσεις στους τωρινούς αλλά και στους μελλοντικούς πελάτες μας.
Απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό για να δημιουργήσετε σήμερα το δικό σας πλάνο δημιουργίας θετικών Micro experiencesσε σχέση με τις βιώσιμες πρακτικές που εφαρμόζετε, ώστε να λαμβάνετε καθημερινά τη θετική τους επίδραση σε σχέση με την επιχείρηση σας.
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από OpenClipart-Vectors από το Pixabay