
Σε έρευνα που πραγματοποιήσαμε σε τουριστικά γραφεία του εξωτερικού, διερευνώντας το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων που προτείνουν στους πελάτες τους κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, προέκυψε ότι ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό (το 88%) συστήνει στους πελάτες τους να επισκεφθούν και κάποια όχι τόσο διάσημα αξιοθέατα, προσπαθώντας να τους βοηθήσουν να ανακαλύψουν την πραγματική εικόνα του προορισμού
Σαν επιχειρηματίες του τουρισμού και της εστίασης, μπορείτε να συνδράμετε σε αυτή την προσπάθεια, κάτι που θα σας κάνει περισσότερο αναγνωρίσιμους από τους τουριστικούς πράκτορες στο εξωτερικό αλλά και από τους μεμονωμένους πελάτες σας. Είναι μια βιώσιμη πρακτική που έχει μηδαμινό κόστος, αλλά μεγάλα οφέλη αναγνωρισιμότητας αν σχεδιαστεί και πραγματοποιηθεί σωστά.
Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism