Σε σχετική έρευνα που πραγματοποιήσαμε σε μεγάλο αριθμό τουριστικών γραφείων αλλά και travel influencers από το εξωτερικό, με θέμα αν επηρεάζουν τα Social media τις πωλήσεις στον τουρισμό και στην εστίαση, οι απαντήσεις που λάβαμε ήταν:
Το 87% όσων ψήφισαν απάντησαν ότι τα Social Media επηρεάζουν τις πωλήσεις στον τουρισμό και στην εστίαση ενώ το 13% απάντησε ότι δεν επηρεάζουν.
Γίνεται φανερό πως τα Social Media αποτελούν έναν από τους κυρίαρχους διαμορφωτές της κοινής γνώμης στους τομείς του τουρισμού και της εστίασης.
Γι’ αυτό και θα πρέπει οι επιχειρηματίες πάντα να μελετούν τις τάσεις στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης και να επενδύουν σημαντικά σε αυτά
Ακόμα όμως κι αν διατηρείτε μια μικρή επιχείρηση τουρισμού και εστίασης και δεν θέλετε να επενδύσετε ένα μεγάλο κεφάλαιο σε αυτά, θα πρέπει να εκπαιδευτείτε σχετικά με το πώς εσείς οι ίδιοι μπορείτε να σχεδιάζετε μια αποτελεσματική καμπάνια προβολής στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης.
Αν πάλι θέλετε να έχετε μια αποδοτική παρουσία στα social media με πολύ μικρό κόστος, ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων με τη δική μας βοήθεια: respondondemand@gmail.com
Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!
Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism
Φωτογραφία από Thanks for your Like • donations welcome από το Pixabay