Top

Tourism

  • Home

  • Our Team

  • Projects

    • Food Tourism: A Piece Of Cake?
    • First Forum for Greek Food Tourism
    • Second Forum for Greek Food Tourism
    • Third Forum for Greek Food Tourism
    • Fourth Forum for Greek Food Tourism
    • Covid 19 & Tourism
  • Test The Taste

    • Test The Taste Thessaloniki 2018
    • Test the Taste Thessaloniki 2019
  • Food and Beverage Tourism - Greek Pages

  • Sustainable Tourism - Greek Pages

  • Contact

  • More

    Use tab to navigate through the menu items.
    Για να δείτε πώς λειτουργεί, μεταβείτε στη ζωντανή τοποθεσία σας.
    • Όλες οι αναρτήσεις
    • Κατηγορίες
    • Οι αναρτήσεις μου
    Top Tourism
    23 Μαΐ 2021

    Στοχεύοντας σε μεγαλύτερο κέρδος μέσω των βιώσιμων πρακτικών

    σε Βιώσιμος Τουρισμός

    Ο κόσμος μας αλλάζει ραγδαία και μαζί του αλλάζει και ο τρόπος που κάνουμε διακοπές. Οι άνθρωποι θέλουν να ξεφύγουν από τα συνεχόμενα lockdowns που έζησαν τους τελευταίους μήνες, αναζητώντας εμπειρίες που ενώ θα είναι πρωτότυπες, θα είναι ταυτόχρονα μοναδικές αλλά και ασφαλείς

    Τους τελευταίους μήνες, όσοι ασχολούνται με τον σχεδιασμό εμπειριών στον τουρισμό και στην εστίαση, παρατηρούν μεγάλο ενδιαφέρον για κρατήσεις σε συγκεκριμένα ξενοδοχεία αλλά και εστιατόρια, και το ενδιαφέρον αυτό έχει να κάνει με την εικόνα που οι επιχειρήσεις αυτές παρουσιάζουν στο ευρύ κοινό

    Μια επιχείρηση που δείχνει ότι ακολουθεί τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας, που προστατεύει τους πελάτες της βάζοντας συγκεκριμένες αποστάσεις μεταξύ τους, που οι υπάλληλοι της είναι καθαροί και περιποιημένοι, που δείχνουν να σέβονται το περιβάλλον, που μιλούν με περηφάνια για τον τόπο τους και είναι πάντα πρόθυμοι να εξυπηρετήσουν, παίρνουν το άριστα των ταξιδιωτών.

    Η εικόνα μιας επιχείρησης επηρεάζεται πλέον άμεσα από το αν ακολουθεί η όχι τις βιώσιμες πρακτικές

    Οι νέες απαιτήσεις μεγαλώνουν μέρα με την ημέρα, έτσι έχουμε πλέον το φαινόμενο της εξατομικευμένης προτίμησης. Οι καταναλωτές δεν αρκούνται απλώς σε μια κράτηση σε ένα ξενοδοχείο η σε ένα δημοφιλές εστιατόριο. Ζητούν συγκεκριμένο δωμάτιο, συγκεκριμένο τραπέζι, προπαραγγέλουν συγκεκριμένα κρασιά για να συνοδέψουν το φαγητό τους, ρωτούν αν σερβίρονται vegan συνταγές κλπ

    Με λίγα λόγια, οι πελάτες απαιτούν πλέον να αισθανθούν ότι είναι οι ίδιοι στο κέντρο της φροντίδας μιας επιχείρησης κι ότι θα διασκεδάσουν υπεύθυνα, με σεβασμό στο περιβάλλον και στον τόπο που τους φιλοξενεί.

    Σχεδιάστε σήμερα τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με τέτοιον τρόπο, ώστε να προσελκύσετε τους sustainable travellers! Ρωτήστε μας πως μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας πλάνο δράσεων: respondondemand@gmail.com


    Και μην ξεχνάτε: Ο βιώσιμος Τουρισμός αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση. Εφαρμόστε τις αρχές του όπου και όσο περισσότερο μπορείτε!


    Από τη Μαρία Αθανασοπούλου, founder of the tourism marketing company Respond On Demand, co-founder of the non-profit company Top Tourism, Chairwoman of the World Food Travel Association and Ambassador in Greece of Evintra. Maria holds a Master Culinary Travel Professional degree and she is also a Sustainable Tourism expert.

    ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Top Tourism

    Φωτογραφία από Gerd Altmann από το Pixabay

    0 Σχόλια
    0
    Σχόλια

    Κοινοποιήστε τις σκέψεις σαςΕγγραφείτε για να αφήσετε ένα σχόλιο.

    0 Σχόλια

    © 2015 by Taksidi 2 Greece Group

    • Wix Facebook page
    • Twitter Classic
    • Google Classic

    Follow Us

    Thanks for submitting!